Εγχειρίδιο εκπαιδευομένου (2013)
Πρέπει να διευκρινιστεί ότι, το εγχειρίδιο δεν φιλοδοξεί να καταθέσει μια απόλυτα τεκμηριωμένη επιστημονική άποψη πάνω στα αντικείμενα, τα οποία πραγματεύεται, αλλά να λειτουργήσει κυρίως ως πρακτικό εργαλείο υποστήριξης των ατόμων με ψυχική αναπηρία ώστε να διεκδικήσουν με ενιαίο, τεκμηριωμένο και συστηματικό τρόπο τα δικαιώματά τους σε βασικούς τομείς. Για το λόγο αυτό, η προστασία της ανθρώπινης αξίας, η γνώση και διεκδίκηση των δικαιωμάτων, η ισότιμη μεταχείριση – μη διάκριση, η πρόσβαση σε υπηρεσίες, και αγαθά και, κατ’ επέκταση, η διασφάλιση της κοινωνικής ένταξης των ατόμων με ψυχική αναπηρία, αποτελούν ορισμένα από τα σημεία, για τα οποία το εγχειρίδιο προσφέρει το αναγκαίο υλικό τεκμηρίωσης.
 
Υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Πράξης σε «ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΗΓΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ», Ε.Π. «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ» Άξονας Προτεραιότητας: ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ, με την συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.
We use cookies to personalize content and to analyze our traffic. Please decide if you are willing to accept cookies from our website.