Συνοπτικά η Ε.Σ.Α.μεΑ. θεωρεί ότι το νομοσχέδιο κινείται στη σωστή κατεύθυνση διότι περιλαμβάνει διατάξεις που στοχεύουν αφενός στην ισότιμη ένταξη και συμμετοχή των φοιτητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις δραστηριότητες των Α.Ε.Ι., αφετέρου στην άρση των εμποδίων για την απρόσκοπτη άσκηση του έργου του διδακτικού, διοικητικού και λοιπού προσωπικού με αναπηρία. Στη ίδια κατεύθυνση κινούνται και οι προτάσεις της Ε.Σ.Α.μεΑ. στοχεύοντας, μεταξύ άλλων:
• α) στη μεγαλύτερη εναρμόνιση της χρησιμοποιούμενης ορολογίας με τη δικαιωματική προσέγγιση της αναπηρίας,
• β) στη συμπερίληψη του καθολικού σχεδιασμού και των πολλαπλών εκφάνσεων της προσβασιμότητας,
• γ) στη συνεργασία της Επιτροπή Ισότιμης Πρόσβασης ατόμων με αναπηρία ή/και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με τις διαφορετικές Μονάδες, Επιτροπές, Κέντρα και Εργαστήρια των Α.Ε.Ι. καθώς και με τις αντιπροσωπευτικές οργανώσεις των ατόμων με αναπηρία, με στόχο τη διάχυση της δικαιωματικής προσέγγισης της αναπηρίας στο σύνολο των δραστηριοτήτων των Α.Ε.Ι.
Αναλυτικά οι προτάσεις στην επιστολή.
Αναλυτικές προτάσεις επί του νομοσχεδίου του υπ. Παιδείας «Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κλπ.»
Διάδωσέ το
Συνημμένα αρχεία