1. Παράπονα/καταγγελίες από άτομα με αναπηρία ή χρόνια πάθηση για προβλήματα κατά την αεροπορική τους μετακίνηση τόσο επί του αεροδρομίου όσο και εντός του αεροπλάνου. Έχετε δεχθεί καταγγελίες/παράπονα; Εάν ναι, αναφέρετε τα προβλήματα στα οποία αφορούσαν αυτά καθώς και την αντιμετώπιση των καταγγελιών (π.χ. προωθήθηκαν σε κάποια Υπηρεσία/Ε.Σ.Α.μεΑ./ΥΠΑ, υπήρξε κάποια απάντηση κ.λπ.);
2. Προβλήματα που ενδεχομένως άτομα με αναπηρία ή χρόνια πάθηση που χρησιμοποιούν βοηθήματα/εξοπλισμό ή φαρμακευτικές ουσίες (π.χ. ινσουλίνη) αντιμετωπίζουν στις αεροπορικές μετακινήσεις τους κατά τον έλεγχο/μεταφορά αυτών.
3. Προβλήματα που άτομα με αναπηρία ή χρόνια πάθηση που χρησιμοποιούν σκύλο οδηγό/βοηθό αντιμετωπίζουν κατά τις αεροπορικές τους μετακινήσεις για τη μεταφορά αυτού (άρνηση επιβίβασης κ.λπ.).
4. Εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία ή χρόνια πάθηση στα ελληνικά αεροδρόμια και από τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες επί εδάφους (π.χ. προσβασιμότητα, κατάλληλος εξοπλισμός επι/αποβίβασης, συμπεριφορά προσωπικού, χρόνος αναμονής εξυπηρέτησης, επιβίβαση προ των άλλων επιβατών και αποβίβαση στο τέλος κ.λπ.).
5. Εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία ή χρόνια πάθηση στα ελληνικά αεροδρόμια και από τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες στο αεροσκάφος (συμπεριφορά προσωπικού, οδηγίες/ανακοινώσεις σε προσβάσιμη γλώσσα κ.λπ.).
6. Ενημέρωση των μελών σας σχετικά με τις προβλεπόμενες διαδικασίες στον Κανονισμό 1107/2006 (είναι ενημερωμένοι, τηρούν τις προθεσμίες ενημέρωσης αεροδρομίου/εταιρειών κ.λπ.).
Ο Κανονισμός είναι διαθέσιμος (στην ελληνική γλώσσα) στον παρακάτω σύνδεσμο: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32006R1107&from=EL
Παρακαλούμε όπως αποστείλετε τα σχόλιά σας γραπτώς στον κ. Δημήτρη Λογαρά, υπάλληλο της Ε.Σ.Α.μεΑ. (email: communication@esaea.gr), το αργότερο μέχρι την 28η Φεβρουαρίου 2018.
Σας ευχαριστούμε θερμά εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση
Ο Πρόεδρος
Ι. Βαρδακαστάνης
Ο Γεν. Γραμματέας
Ι. Λυμβαίος