Σύσκεψη για τη στέγαση του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ιλίου

Στο αίτημά της η ΕΣΑμεΑ τόνιζε ότι :
- Η υφιστάμενη σχολική μονάδα Β είναι από τις πρώτες που δημιουργήθηκαν στην Ελλάδα τη δεκαετία του '70 κι εξυπηρετεί ένα σημαντικότατο αριθμό μαθητών με κινητικές αναπηρίες, ενώ η λειτουργία της και η διασύνδεση της λειτουργίας της με το Ε.Κ.Α., καθιστά τη μονάδα αυτή πραγματικά μοναδική για τους μαθητές με κινητικές αναπηρίες.
- Με βάση το ν. 4415/2016, στον οποίο αναφέρεται ότι στα Ειδικά ΕΠΑΛ που υφίστανται και λειτουργούν, θα πρέπει να δημιουργηθούν και Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια εντός δύο ετών, καθίσταται απολύτως απαραίτητη η δημιουργία και λειτουργία Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου εντός του χωροταξικού που λειτουργεί το υφιστάμενο Ειδικό ΕΠΑΛ Ιλίου.
- Ο ν. 3149/2003 (άρθρο 3, παρ.15), δίνει την απάντηση στο χωροταξικό πρόβλημα για τη λειτουργία του Ειδικού ΕΠΑΛ Ιλίου, αφού αναφέρει σαφώς ότι η συγκεκριμένη σχολική μονάδα Β/βάθμιας Ειδικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, χρησιμοποιεί τους χώρους που της έχουν παραχωρηθεί εντός του Ε.Κ.Α. για όσο χρονικό διάστημα αυτή υφίσταται και λειτουργεί (χώροι οι οποίοι έχουν παραχωρηθεί αλλά δυστυχώς τα τελευταία χρόνια αρκετοί από αυτούς δεν χρησιμοποιούνται από την προαναφερόμενη σχολική μονάδα και παραμένουν κενοί).

Στη σύσκεψη αποφασίστηκε ένα σαφές χρονοδιάγραμμα (ολοκλήρωση ανακατασκευής υφιστάμενων κτιρίων στο ΕΚΑ και επέκτασής τους μέχρι τον Σεπτέμβριο 2019). Σκοπός είναι η ιστορική μονάδα να συνεχίσει να λειτουργεί και η όποια προσθήκη κτιριακών εγκαταστάσεων όπως και η δημιουργία ειδικού επαγγελματικού γυμνασίου να συμπληρώσει την υφιστάμενη δομή. Η εκπαίδευση που θα παρέχεται στους μαθητές με αναπηρία θα διασφαλίζει την άσκηση του αγαθού της εκπαίδευσης σε συνθήκες ασφάλειας, αξιοπρέπειας και ανεμπόδιστα, σύμφωνα με το άρθρο 21 Σύμβασης του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία. Ταυτόχρονα όμως πρέπει να σημαίνει ότι η άσκηση του εκπαιδευτικού έργου από τους εκπαιδευτικούς στις δομές αυτές πρέπει επίσης να πραγματοποιείται σε συνθήκες ασφάλειας και αξιοπρέπειας, έτσι ώστε συνολικά το αγαθό της εκπαίδευσης για τους μαθητές με αναπηρία εκτός από δικαιωματικό να είναι και ποιοτικό.

Διάδωσέ το
Συνημμένα αρχεία
Χρησιμοποιούμε cookies σε αυτόν τον ιστότοπο για την εξατομίκευση του περιεχομένου και την ανάλυση την επισκεψιμότητας. Παρακαλούμε, αποφασίστε εάν επιθυμείτε την αποδοχή των cookies στην ιστοσελίδα μας.