Η δράση αφορούσε στη δημιουργία ενός καινοτόμου ηλεκτρονικού παιδαγωγικού παιγνιδιού το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εκπαιδευτικούς και εργασιακούς συμβούλους ενηλίκων με αναπηρία, για την πρακτική εκμάθηση σχετικά με την έναρξη μιας κοινωνικής επιχείρησης. Σκοπός της δράσης είναι να επιτρέψει στους χρήστες να κατανοήσουν τα βασικά βήματα για την έναρξη μιας κοινωνικής επιχείρησης, να γνωρίσουν τις ευκαιρίες που τους παρέχονται αλλά και τις δυσκολίες που μπορεί να συναντήσουν, μέσα από ένα διαδραστικό τρόπο εκμάθησης. Επιμέρους στόχοι της δράσης αποτελούν α) η προώθηση της σπουδαιότητας της επαγγελματικής ένταξης των ατόμων με αναπηρία, στην κοινωνία, β) η ενθάρρυνση των ατόμων με αναπηρία για τη δημιουργία ή/και τη συμμετοχή σε μία κοινωνική επιχείρηση, και γ) η ευαισθητοποίηση για τη σημασία και τη δράση των κοινωνικών επιχειρήσεων.
Πριν την ολοκλήρωση του τελικού εργαλείου, οι εταίροι προχώρησαν στην πιλοτική δοκιμή του με σκοπό την καθολική αξιολόγησή του. Η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.μεΑ.) ολοκλήρωσε την πιλοτική δοκιμή στις 7.1.2020 και στη συνέχεια προχώρησε στην αξιολόγηση. Μετά τις παρεμβάσεις όλων των εταίρων δημιουργήθηκε το τελικό εργαλείο το οποίο είναι διαθέσιμο στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: https://play.all-in-erasmus-project.com (το περιεχόμενο παρέχεται μόνο στην αγγλική γλώσσα).
3η Δράση ALL IN! Ηλεκτρονικό Παιχνίδι Εκμάθησης για την Έναρξη Κοινωνικής Επιχείρησης
Share
Attachments