Και ενώ η Ε.Σ.ΑμεΑ. είχε καταθέσει στο Υπουργείο Παιδείας με το υπ’ αριθ. 2088/13-7-2011 έγγραφό της συγκεκριμένες προτάσεις διαπιστώνουμε ότι δεν έχει συμπεριληφθεί σε αυτό το ν/σ ουδεμία πρόταση. Δηλαδή εξακολουθούν να υπάρχουν άμεσες ή έμμεσες αναφορές για την αναπηρία σε ελάχιστα σημεία του ν/σ.
Γενικές αναφορές περί κοινωνικής συνοχής ή στο σεβασμό κάθε διαφορετικότητας συναντούμε στο άρθρο 3. Στο άρθρο 52 «Λοιπές υπηρεσίες υποστήριξης» αναφέρεται επιγραμματικά η υποστήριξη φοιτητών με αναπηρία, χωρίς όμως η φράση αυτή να συνοδεύεται από συγκεκριμένα και διακριτά μέτρα υποστήριξής τους.
Είναι αδιανόητο μέσα σε ένα νομοσχέδιο 75 άρθρων και 110 σελίδων, με το οποίο αλλάζει διαρθρωτικά το σύστημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, να μην υπάρχει σχεδόν καμία αναφορά στην φοίτηση των ατόμων με αναπηρία, καθώς και στις συνθήκες εργασίας πανεπιστημιακών/μελών ΔΕΠ και στελεχών γραμματικής υποστήριξης ατόμων με αναπηρία.