- Νέα
Δ. Π. Φαλήρου: Δημόσια πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την παραχώρηση με εισοδηματικά κριτήρια του δικαιώματος εκμετάλλευσης δύο (2) περιπτέρων, σε ΑμεΑ, πολύτεκνους, πολεμιστές Κύπρου

ΘΕΜΑ: Δημόσια πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την παραχώρηση με εισοδηματικά κριτήρια του δικαιώματος εκμετάλλευσης δύο (2) περιπτέρων, σε ΑμεΑ, πολύτεκνους, πολεμιστές Κύπρου.


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ

Έχοντας υπόψη :

  • Τις διατάξεις του Ν. 3463/2006 (114 Α΄/8.6.2006) «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων», όπως ισχύει.
  • Τις διατάξεις του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α’) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης» όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
  • Τις διατάξεις του άρθρου 76 του Ν. 4257/2014 (ΦΕΚ 93/Α) που αντικατέστησαν την υποπαρ. ΣΤ2 άρθρου πρώτου Ν. 4093/2012 "Ρυθμίσεις για την παραχώρηση δικαιώματος χρήσης των κοινόχρηστων χώρων και κτιρίων των ΟΤΑ και των ΝΠΔΔ αυτών έναντι ανταλλάγματος".
  • Τις διατάξεις του άρθρου 27 του Ν. 4325/2015 (ΦΕΚ 47/Α), περί χρονικής διάρκειας μισθώσεων περιπτέρων.
  • Τις διατάξεις του Ν. 3548/2007 (ΦΕΚ 68/Α), περί καταχώρησης δημοσιεύσεων των φορέων του Δημοσίου στο νομαρχιακό και τοπικό Τύπο και άλλες διατάξεις.
  • Τη με αριθ. 209/17.07.2017 (ΑΔΑ ΨΒΙΙΩΞΕ–Λ1Ψ) απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, περί έγκρισης νέου Κανονισμού λειτουργίας περιπτέρων του Δήμου Παλαιού Φαλήρου
  • Τη με αριθ. 179/01.11.2022 (ΑΔΑ 6ΜΧ2ΩΞΕ–Π98) απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, περί καθορισμού νέων θέσεων περιπτέρων του Δήμου Παλαιού Φαλήρου & ορισμού εκπροσώπων για την συγκρότηση Επιτροπής διενέργειας δημόσιας κλήρωσης.
  • Τη με αρ. πρωτ. 21400/08.03.2023 (αρ. πρωτ. εισ. 6823/13.03.2023) απόφαση του Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, περί τεκμαιρόμενης νομιμότητας της με αρ. 179/2022 Α.Δ.Σ.
  • Τη με αριθμ. πρωτ. 6252/06.03.2023 ανακοίνωση Δημάρχου περί δημόσιας κλήρωσης προσδιορισμού θέσεων περιπτέρων που παραχωρούνται χωρίς δημοπρασία, έναντι καταβολής τέλους σε συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών (ΑμεΑ, πολύτεκνοι, πολεμιστές της Κύπρου).
  • Το από 08/03/2023 πρακτικό της αρμόδιας Επιτροπής περί διενέργειας δημόσιας κλήρωσης, από την οποία προέκυψε ότι οι δύο (2) εκ των πέντε (5) θέσεων περιπτέρων που πρόκειται να παραχωρηθούν χωρίς δημοπρασία, έναντι καταβολής τέλους βρίσκονται η μία στη συμβολή των οδών Δαναών & Παλαιολόγου και η άλλη στη συμβολή των οδών Σειρήνων & Νηρέως (πλατεία Ικάρων).
  • Τη με αριθμ. 82/27.04.2023 (ΑΔΑ 686ΓΩΞΕ – ΩΧΞ) απόφαση Οικονομικής Επιτροπής καθώς και την όμοια με αριθμ. 93/27.04.2023 (ΑΔΑ ΨΤΔ2ΩΞΕ – ΖΝ8) απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου, περί καθορισμού του τέλους κατάληψης κοινοχρήστου χώρου.
  • Τη με αρ. πρωτ. 52633/27.06.2023 (αρ. πρωτ. εισ. 17177/27.06.2023) απόφαση του Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, περί τεκμαιρόμενης νομιμότητας της με αρ. 93/2023 Α.Δ.Σ.

ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ

Τη παραχώρηση με εισοδηματικά κριτήρια του δικαιώματος εκμετάλλευσης δύο θέσεων περιπτέρων :

Θέση περιπτέρου στη συμβολή των οδών Δαναών & Παλαιολόγου.

Θέση περιπτέρου στη συμβολή των οδών Σειρήνων & Νηρέως (πλατεία Ικάρων).

σε Α.Με.Α., πολυτέκνους και Πολεμιστές Κύπρου στο Δήμο Παλαιού Φαλήρου, έναντι καταβολής ετήσιου τέλους, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 76 του Ν. 4257/14, με τους ακόλουθους όρους και τα Δικαιολογητικά Συμμετοχής ως εξής :


1. Δικαίωμα υποβολής δικαιολογητικών έχουν συγκεκριμένα οι κατηγορίες :

α) Άτομα με αναπηρία (Α.με.Α.),

β) Πολύτεκνοι, και

γ) Μόνιμοι αξιωματικοί, ανθυπασπιστές και υπαξιωματικοί, δόκιμοι έφεδροι αξιωματικοί και οπλίτες θητείας που συμμετείχαν με οποιονδήποτε τρόπο στα πολεμικά γεγονότα της χρονικής περιόδου από την 20ή Ιουλίου έως την 20ή Αυγούστου 1974 στην Κύπρο, καθώς και στα γεγονότα που έλαβαν χώρα το 1964 στην Τυληρία και Λευκωσία και το 1967 στην Κοφινού και τους Αγίους Θεοδώρους της Κύπρου. Από την εφαρμογή της παρούσας περίπτωσης εξαιρούνται όσοι ενεπλάκησαν κατά τις παραπάνω περιόδους με οποιονδήποτε τρόπο σε παράνομες δραστηριότητες σε βάρος της νόμιμης λειτουργίας του πολιτεύματος της Κυπριακής Δημοκρατίας.

 

2. Δικαιολογητικά συμμετοχής που πρέπει να υποβάλλουν οι ενδιαφερόμενοι :

Άτομα με Αναπηρία

Αίτηση (έντυπο Παραρτήματος) και νόμιμο πληρεξούσιο έγγραφο στην περίπτωση που κάποιος συμμετέχει για λογαριασμό άλλου.

Φωτοαντίγραφο της Αστυνομικής Ταυτότητας.

Εκκαθαριστικό σημείωμα από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.

Πιστοποιητικό της Πρωτ/μιας ή Δευτ/θμιας Υγειονομικής Επιτροπής του άρθρου 6 Ν. 2556/97,

όπως ισχύει σήμερα, από το οποίο να προκύπτει η πάθηση και το ποσοστό αναπηρίας.

Βεβαίωση περί μη οφειλής προς το Δήμο


Πολύτεκνοι

Αίτηση (έντυπο Παραρτήματος) και νόμιμο πληρεξούσιο έγγραφο στην περίπτωση που κάποιος συμμετέχει για λογαριασμό άλλου.

Φωτοαντίγραφο της Αστυνομικής Ταυτότητας.

Εκκαθαριστικό σημείωμα από την αρμόδια Δ.Ο.Υ..

Πιστοποιητικό της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος, περί πολυτεκνικής ιδιότητας

Βεβαίωση περί μη οφειλής προς το Δήμο


Πολεμιστές Κύπρου

Αίτηση (έντυπο Παραρτήματος) και νόμιμο πληρεξούσιο έγγραφο στην περίπτωση που κάποιος συμμετέχει για λογαριασμό άλλου.

Φωτοαντίγραφο της Αστυνομικής Ταυτότητας.

Εκκαθαριστικό σημείωμα από την αρμόδια Δ.Ο.Υ..

Πλήρες πιστοποιητικό στρατολογικής κατάστασης τύπου Α' και βεβαίωση του οικείου συνδέσμου ή συλλόγου πολεμιστών, αναγνωρισμένου από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

Βεβαίωση περί μη οφειλής προς το Δήμο

 

 

Σε κάθε περίπτωση, η συμμετοχή προϋποθέτει πλήρη γνώση των όρων της προκήρυξης, του Κανονισμού Λειτουργίας Περιπτέρων (σχετ. 5) ανεπιφύλακτη αποδοχή αυτών καθώς και γνώση των προς παραχώρηση θέσεων, τις οποίες οι ενδιαφερόμενοι έχουν επισκεφθεί και τις βρήκανε χωρίς ελαττώματα και κατάλληλες για χρήση.


3. Οι προαναφερόμενες θέσεις περιπτέρων πρόκειται να παραχωρηθούν βάσει του ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος του προηγούμενου οικονομικού έτους και εφόσον οι ενδιαφερόμενοι δεν έχουν βεβαιωμένες ληξιπρόθεσμες οφειλές στο Δήμο κατά το άρθρο 285 του Ν.3463/06, έναντι καταβολής ετήσιου τέλους κατάληψης κοινοχρήστου χώρου, ως κατωτέρω :

Για οικογενειακό εισόδημα προηγούμενου οικον/κου έτους από 0,00 € έως 5.000,00€ : 800,00€ ετησίως.

Για οικογενειακό εισόδημα προηγούμενου οικον/κου έτους από 5.000,01 € έως 10.000,00€ : 900,00€ ετησίως.

Για οικογενειακό εισόδημα προηγούμενου οικον/κου έτους από 10.000,01 € έως 20.000,00€ : 1.000,00€ ετησίως.

Για οικογενειακό εισόδημα προηγούμενου οικον/κου έτους από 20.000,01€ και άνω : 1.100,00€ ετησίως.


Η κατασκευή του περιπτέρου καθώς και η δαπάνη για την εγκατάσταση μετρητή παροχής ηλεκτρικού ρεύματος βαρύνει το δικαιούχο και πρέπει να γίνουν σύμφωνα με όσα ορίζονται στην κείμενη νομοθεσία και τον Κανονισμό Λειτουργίας Περιπτέρων του Δήμου μας (ΑΔΣ 209/17.07.2017 (ΑΔΑ ΨΒΙΙΩΞΕ–Λ1Ψ). Οι οποιεσδήποτε δαπάνες που θα αφορούν τροποποιήσεις, επισκευές και συντηρήσεις του κουβουκλίου θα βαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον δικαιούχο.


Οι λογαριασμοί παροχών κοινής ωφελείας (ηλεκτρικό ρεύμα, τηλεφωνική σύνεση) θα εκδίδονται στο όνομα του δικαιούχου, ο οποίος θα επιβαρύνεται με όλες τις αντίστοιχες δαπάνες κατανάλωσης των παροχών αυτών. Επιπλέον βαρύνεται με την καταβολή φόρων, τελών και με κάθε είδους οφειλή που σχετίζεται με το περίπτερο.


Το ετήσιο τέλος θα καταβάλλεται από τον δικαιούχο στο ταμείο του Δήμου εντός του μηνός Ιανουαρίου κάθε έτους, χωρίς όχληση από τον Δήμο. Για το έτος 2023 το τέλος θα καταβληθεί εντός του μηνός Δεκεμβρίου 2023.

Σε περίπτωση καθυστέρησης καταβολής του από το δικαιούχο, εφαρμόζονται οι διατάξεις του Ν.Δ/τος 356/1974 περί Κώδικα Εισπράξεως Δημοσίων Εσόδων. Ο δε δικαιούχος θα επιβαρύνεται επιπλέον με όλες τις νόμιμες προσαυξήσεις λόγω υπερημερίας.


Επίσης, ο δικαιούχος παραιτείται του δικαιώματος να ζητήσει τη μείωση του, επικαλούμενος ουσιώδη μεταβολή των οικονομικών συνθηκών μέσα στις οποίες στηρίχθηκε για να υποβάλλει αίτηση συμμετοχής, τον κύκλο εργασιών που πραγματοποίησε, βλάβη από θεομηνία ή άλλη οποιαδήποτε αιτία που τυχόν θα επέλθει μετά την έκδοση πράξης παραχώρησης.


Το ετήσιο τέλος θα καταβάλλεται ακόμα και στην περίπτωση κατά την οποία, για οιονδήποτε λόγο ή αιτία που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του Δήμου, ο δικαιούχος δεν κάνει χρήση του περιπτέρου. Στο ποσό του ετήσιου τέλους δεν περιλαμβάνονται τα τέλη για την κατάληψη και χρήση των κοινοχρήστων χώρων.


Για τη χρήση του κοινόχρηστου χώρου πέραν αυτού που θα καταλαμβάνει το κουβούκλιο του περιπτέρου, εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 13 του Β.Δ. 24-9/20.10.1958 όπως ισχύει σήμερα και ο ως άνω Κανονισμός Λειτουργίας Περιπτέρων και επιβαρύνεται με ετήσιο τέλος κατάληψης.


 

 

4. Η διαδικασία παραχώρησης θα πραγματοποιηθεί όπως παρακάτω :

Κάθε ενδιαφερόμενος, που επιθυμεί να συμμετάσχει στη διαδικασία, είναι απαραίτητο να υποβάλλει αίτηση (όπως στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ της παρούσας) και κλειστό - σφραγισμένο φάκελο με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά έγγραφα, που θα φέρει την ένδειξη «ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΘΕΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥ» στο Πρωτόκολλο του Δήμου Π. Φαλήρου, εντός δέκα (10) ημερών, από της ανάρτησης της παρούσας στον ιστότοπο του Δήμου, ήτοι έως τις 27/07/2023.

Το αρμόδιο τμήμα Αδειών Καταστημάτων & Δημοτικής Περιουσίας διενεργεί έλεγχο των προσκομισθέντων δικαιολογητικών εγγράφων των υποψήφιων δικαιούχων, οι οποίοι αναγράφονται σε πρακτικό και κατατάσσονται σε αύξουσα σειρά, με βάση το δηλωθέν οικογενειακό εισόδημά τους, όπως εμφανίζεται στο αντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος φορολογίας εισοδήματος του τελευταίου οικονομικού έτους.

Καθώς το κριτήριο που λαμβάνεται υπόψη είναι μόνο εισοδηματικό προηγείται ο δικαιούχος με το χαμηλότερο εισόδημα.

Αν την ίδια θέση καταλαμβάνουν περισσότεροι από ένας δικαιούχοι, προηγείται μεταξύ τους κλήρωση.

Σε περίπτωση αποκλεισμού ενδιαφερομένου από τη συμμετοχή του στη διαδικασία της δημόσιας κλήρωσης, επειδή δεν πληροί τους όρους της προκήρυξης, αναγράφεται στο πρακτικό.

Καταρτίζεται πίνακας υποψηφίων δικαιούχων με τόσους υποψήφιους δικαιούχους όσες είναι και οι θέσεις που παραχωρούνται, δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση με δύο (2) δικαιούχους.

Διενεργείται από την αρμόδια Επιτροπή δημόσια κλήρωση σε τόπο και χρόνο που ορίζει με απόφασή του το Δημοτικό Συμβούλιο, προκειμένου να παραχωρηθούν οι θέσεις ανά δικαιούχο.

Οι υποψήφιοι δικαιούχοι παρίστανται αυτοπροσώπως στη δημόσια κλήρωση ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό τους.

Δεν επιτρέπεται ο κάθε συμμετέχων :

α) να εκπροσωπεί περισσότερους από έναν ενδιαφερόμενο,

β) να λαμβάνει μέρος για ίδιο όφελος και ταυτόχρονα να εκπροσωπεί άλλον υποψήφιο δικαούχο.

Στην κλήρωση μπορούν να παρίστανται και εκπρόσωποι της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία, της Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος και του Τμήματος Αναπήρων και Θυμάτων Πολέμου του Γ.Ε.ΕΘ.Α/ Δ.Ε.Π.Α.Θ.Α.


5. Χρόνος Παραχώρησης Δικαιώματος

Ο χρόνος παραχώρησης δεν μπορεί να υπερβαίνει τα δέκα (10) έτη (παρ. 6 του άρθρου 76 του Ν. 4257/14) και θα ξεκινήσει από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής ατομικής διοικητικής πράξης παραχώρησης του δικαιώματος εκμετάλλευσης στον αιτούντα, μη επιτρεπόμενης οποιασδήποτε παράτασης.

Σε περίπτωση θανάτου του δικαιούχου, εντός του χρόνου της παραχώρησης, ήτοι της δεκαετίας, οι κληρονόμοι αυτού, σύζυγος ή τα ενήλικα τέκνα, υπεισέρχονται αυτοδικαίως στο δικαίωμα αυτό για το εναπομείναν χρονικό διάστημα της παραχώρησης, εφόσον δηλώσουν την επιθυμία τους αυτή στην αρμόδια αρχή.


6. Εκμίσθωση του δικαιώματος εκμετάλλευσης σε τρίτους.

Η εκμίσθωση επιτρέπεται μόνο για λόγους γήρατος ή αναπηρίας του δικαιούχου σε ποσοστό 67% .

Η διάρκεια της μίσθωσης δεν μπορεί να υπερβαίνει τον χρόνο λήξης της παραχώρησης, ήτοι τα 10 έτη κατ' ανώτατο. Αντίγραφο του μισθωτηρίου προσκομίζεται εντός (30) τριάντα ημερών στον οικείο δήμο, ο οποίος εκδίδει πράξη με την οποία διαπιστώνεται η περαιτέρω παραχώρηση.


Σε περίπτωση θανάτου του δικαιούχου, οι κληρονόμοι αυτού, εφόσον υπάρχουν, ή ο μισθωτής υποχρεούνται να αναγγείλουν εντός (1) ενός μηνός το θάνατο αυτού στον οικείο δήμο. Οι συμβάσεις μίσθωσης που δεν έχουν λήξει εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι τη λήξη τους. Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν διάδοχοι, τυχόν μίσθωση συνεχίζεται μέχρι τη λήξη της, κατόπιν αιτήματος του μισθωτή και τα μισθώματα και τέλη της περιόδου αυτής καταβάλλονται στον οικείο δήμο.
Παράλληλα, προβλέπεται ότι τον δικαιούχο μπορεί να αναπληρώνει ο/η σύζυγος και τα ενήλικα τέκνα, τα στοιχεία των οποίων αναγράφονται στην πράξη παραχώρησης.


7. Δεσμεύσεις δικαιούχου.

Ο δικαιούχος υποχρεούται να θέσει σε πλήρη λειτουργία το περίπτερο εντός δύο (2) μηνών από την κοινοποίηση της απόφασης παραχώρησης. Σε διαφορετική περίπτωση, ο Δήμος Π. Φαλήρου θα δύναται να προβεί στη λύση της παραχώρησης και το τυχόν καταβληθέν τέλος καταπίπτει υπέρ του Δήμου ως συμφωνημένη ποινική ρήτρα.


Επίσης, ο δικαιούχος υποχρεούται :

- Να κάνει καλή χρήση του περιπτέρου και να το διατηρεί σε άριστη κατάσταση ευθυνόμενος σε αποκατάσταση για κάθε ζημιά, φθορά και βλάβη που θα προκληθεί σ’ αυτό από τον ίδιο, από οποιονδήποτε τρίτο, εργαζόμενο σ’ αυτό, πελάτη ή επισκέπτη.

- Να διατηρεί απόλυτη καθαριότητα σε όλους τους χώρους του.

- Να τηρεί πλήρως τους κανόνες υγιεινής σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην ισχύουσα υγειονομική διάταξη.

Αν κατά τη διάρκεια της παραχώρησης, ο Δήμος προβεί στην εκτέλεση έργων στην περιοχή περιμετρικά του εκάστοτε περιπτέρου, ο δικαιούχος υποχρεούται να δέχεται την εκτέλεση των εργασιών έστω κι αν αυτές παρακωλύουν την καλή λειτουργία του περιπτέρου, χωρίς δικαίωμα αποζημίωσης.


Ο δικαιούχος υποχρεούται εντός δέκα (10) ημερών από τη λήξη του χρόνου της παραχώρησης, ήτοι της δεκαετίας, να διακόψει οποιαδήποτε σύνδεση/παροχή (ΔΕΗ, Τηλέφωνο κλπ) και να παραδώσει τα κλειδιά του κουβουκλίου στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, χωρίς να προβάλλει καμία αξίωση για αποζημίωση.


Όλοι οι όροι της προκήρυξης θεωρούνται βασικοί και ουσιώδεις. Για οτιδήποτε δεν προβλέπεται από την προκήρυξη αυτή, ισχύουν οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας. Κάθε διαφορά μεταξύ των συμβαλλομένων μερών που δεν είναι δυνατόν να λυθεί με τους όρους της παρούσας, επιλύεται με την άσκηση προσφυγής ή αγωγής στα αρμόδια διοικητικά δικαστήρια.

Η παρούσα πρόσκληση αναρτάται στο Πρόγραμμα Διαύγεια, στον ιστότοπο του Δήμου μας, στον πίνακα ανακοινώσεων του Δημοτικού καταστήματος και δημοσιεύεται περίληψη αυτής, σε δύο τουλάχιστον τοπικές εφημερίδες.

Πληροφορίες και αντίγραφο της προκήρυξης παρέχονται κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες από το Τμήμα Αδειών Καταστημάτων & Δημοτικής Περιουσίας στο Δημαρχείο, επί της οδού Τερψιχόρης 51, email : adeies.dpf@palaiofaliro.gr και στα τηλέφωνα 213 20 20 230 & 231.


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

 

 

ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΩΣΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

 

Χρησιμοποιούμε cookies σε αυτόν τον ιστότοπο για την εξατομίκευση του περιεχομένου και την ανάλυση την επισκεψιμότητας. Παρακαλούμε, αποφασίστε εάν επιθυμείτε την αποδοχή των cookies στην ιστοσελίδα μας.