Στόχοι της Πράξης
- Ανάδειξη της σημασίας της εκπαίδευσης ενηλίκων στην ενδυνάμωση των ατόμων με αναπηρία και των γονέων ατόμων με αναπηρία που δεν μπορούν να αυτό-εκπροσωπηθούν.
- Αύξηση της συμμετοχής των ατόμων με αναπηρία σε προγράμματα διά βίου εκπαίδευσης.
- Βελτίωση των γνώσεων, των δεξιοτήτων και των στάσεων των ατόμων με αναπηρία, ως βάση για την υιοθέτηση του κοινωνικού μοντέλου προσέγγισης της αναπηρίας.
- Βελτίωση των δεξιοτήτων χρήσης εφαρμογών πληροφορικής και επικοινωνιών των ατόμων με αναπηρία.
- Ικανοποίηση διαπιστωμένων εκπαιδευτικών αναγκών των ατόμων με βαριές αναπηρίες και πολλαπλές ανάγκες εξάρτησης στον τομέα των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Ποσοτικά στοιχεία της Πράξης (συνολικά)
Κατά τα έτη 2012 - 2015, η Ε.Σ.Α.μεΑ. υλοποίησε:
- 160 εκπαιδευτικά τμήματα πανελλαδικά
- 2.362 περίπου ωφελούμενοι (άτομα με αναπηρία και γονείς ατόμων με αναπηρία)
- στα μεγάλα αστικά κέντρα Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Πάτρας, Ιωαννίνων και Ηρακλείου
- και σε 40 ακόμη πόλεις της χώρας
- 389 εκπαιδευτές/-τριες
- 160 συντονιστές
Σημαντικότερες δράσεις
1. Υλοποίηση τεσσάρων (4) προγραμμάτων διά βίου εκπαίδευσης
Πρόγραμμα εκπαίδευσης αιρετών στελεχών και εργαζομένων του αναπηρικού κινήματος στο σχεδιασμό πολιτικής για θέματα αναπηρίας (Εισαγωγική Συνδικαλιστική Εκπαίδευση):
- Εκπαιδευτικό περιεχόμενο:
- Το εγχειρίδιο περιλαμβάνει 10 θεματικές ενότητες (δομή αναπηρικού κινήματος, θεωρητικά μοντέλα προσέγγισης της αναπηρίας, νομοθεσία, οργάνωση ελληνικής πολιτείας, εκπαίδευση, εργασία, υγεία-πρόνοια, προσβασιμότητα, ΜΜΕ, σχέδια δράσης για την αναπηρία). Το εγχειρίδιο παρέχεται σε εναλλακτικές μορφές όπως ψηφιοποίησή του σε word, σε προσβάσιμο PDF, TXT και HTML.
- Διάρκεια: 200 ώρες
- Αριθμός τμημάτων: 25 (Χ 15 κατά μέσο όρο άτομα/τμήμα)
- Αριθμός εκπαιδευομένων: 375
- Το εγχειρίδιο περιλαμβάνει 10 θεματικές ενότητες (δομή αναπηρικού κινήματος, θεωρητικά μοντέλα προσέγγισης της αναπηρίας, νομοθεσία, οργάνωση ελληνικής πολιτείας, εκπαίδευση, εργασία, υγεία-πρόνοια, προσβασιμότητα, ΜΜΕ, σχέδια δράσης για την αναπηρία). Το εγχειρίδιο παρέχεται σε εναλλακτικές μορφές όπως ψηφιοποίησή του σε word, σε προσβάσιμο PDF, TXT και HTML.
Πρόγραμμα εξειδίκευσης αιρετών στελεχών και εργαζομένων του αναπηρικού κινήματος στο σχεδιασμό πολιτικής για θέματα αναπηρίας (Βασική Συνδικαλιστική Εκπαίδευση):
- Εκπαιδευτικό περιεχόμενο: Εξειδίκευση σε 6 θεματικές ενότητες:
- Εκπαίδευση και Αναπηρία
- Εργασία - Απασχόληση και Αναπηρία
- Υγεία - Πρόνοια και Αναπηρία
- Προσβασιμότητα και Αναπηρία
- Ηλεκτρονική προσβασιμότητα και Αναπηρία
- Σχεδιάζοντας στην πράξη τη νέα πολιτική για την Αναπηρία - Πρακτικά Εργαλεία
- Τα εγχειρίδια παρέχονται σε εναλλακτικές μορφές όπως ψηφιοποίησή τους σε word, σε προσβάσιμα PDF, TXT και HTML. Επίσης παρέχονται ηχογραφημένα σε CD για τυφλούς εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτές και σε DVD με υποτιτλισμό και νοηματική γλώσσα για τους κωφούς εκπαιδευομένους/εκπαιδευτές.
- Διάρκεια: 50 ώρες
- Αριθμός τμημάτων: 30 (Χ 16 κατά μέσο όρο άτομα/τμήμα)
- Αριθμός εκπαιδευομένων: 480
Πρόγραμμα ΔΒΜ ατόμων με αναπηρία στις νέες τεχνολογίες:
- Εκπαιδευτικό περιεχόμενο:
- Εισαγωγή στους Η/Υ, Λειτουργικά Συστήματα και Διαχείριση Αρχείων (Windows), Επεξεργασία Κειμένου (Word), Λογιστικά Φύλλα (Excel), Παρουσιάσεις (Power Point), Ηλεκτρονική Επικοινωνία (Internet Explorer - Outlook), Υπηρεσίες Διαδικτύου
- Διάρκεια: 250 ώρες
- Αριθμός τμημάτων: 25 (Χ 12 κατά μέσο όρο άτομα/τμήμα)
- Αριθμός εκπαιδευομένων: 300
- Εισαγωγή στους Η/Υ, Λειτουργικά Συστήματα και Διαχείριση Αρχείων (Windows), Επεξεργασία Κειμένου (Word), Λογιστικά Φύλλα (Excel), Παρουσιάσεις (Power Point), Ηλεκτρονική Επικοινωνία (Internet Explorer - Outlook), Υπηρεσίες Διαδικτύου
Πρόγραμμα ΔΒΜ ατόμων με βαριές αναπηρίες και πολλαπλές ανάγκες εξάρτησης σε κοινωνικές δεξιότητες:
- Εκπαιδευτικό περιεχόμενο:
- Το εγχειρίδιοπεριλαμβάνει 7 θεματικές ενότητες. Το εγχειρίδιο παρέχεται σε εναλλακτικές μορφές όπως ψηφιοποίησή του σε word, σε προσβάσιμο PDF, TXT και HTML. Επίσης παρέχεται ηχογραφημένο σε CD για τυφλούς εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτές και σε DVD με υποτιτλισμό και νοηματική γλώσσα για τους κωφούς εκπαιδευομένους/εκπαιδευτές.
- Διάρκεια: 250 ώρες
- Αριθμός τμημάτων: 80 (Χ 15 κατά μέσο όρο άτομα / τμήμα)
- Αριθμός εκπαιδευομένων: 1200 άτομα
- Το εγχειρίδιοπεριλαμβάνει 7 θεματικές ενότητες. Το εγχειρίδιο παρέχεται σε εναλλακτικές μορφές όπως ψηφιοποίησή του σε word, σε προσβάσιμο PDF, TXT και HTML. Επίσης παρέχεται ηχογραφημένο σε CD για τυφλούς εκπαιδευόμενους και εκπαιδευτές και σε DVD με υποτιτλισμό και νοηματική γλώσσα για τους κωφούς εκπαιδευομένους/εκπαιδευτές.
2. Εκπαίδευση εκπαιδευτών
- Συμβατική μέθοδος εκπαίδευσης (δηλ. δια ζώσης).
- Υλοποιήθηκε από στελέχη της ΕΣΑμεΑ και από εξειδικευμένους σε θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων.
- Διάρκεια 2 ημέρες (2 ημέρες Χ 6 ώρες).
- Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
- Εκπαιδευτικό Υλικό:
- Το εγχειρίδιο εστιάζει σε θέματα αναπηρίας (θεωρητικές προσεγγίσεις - αξίες - αρχές) και σε θέματα εκπαιδευτικής μεθοδολογίας (ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές - δυναμική της ομάδας). Το εκπαιδευτικό υλικό παρέχεται σε εναλλακτικές μορφές όπως ψηφιοποίησή του σε word, σε προσβάσιμο PDF, TXT και HTML και σε Braille.
3. Εκπόνηση μελετών
- Εκπόνηση συγκριτικής μελέτης επαγγελματικής αποκατάστασης αποφοίτων και αποφοίτων με αναπηρία ανώτατης εκπαίδευσης (Ανάδοχος: ΚΕΝΤΡΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ - ΙΔΡΥΜΑ ΤΣΑΤΣΟΥ)
- Διάγνωση αναγκών δια βίου μάθησης των ατόμων με αναπηρία που διαβιούν στα ιδρύματα ή που έχουν αποϊδρυματοποιηθεί (Ανάδοχος: ΚΕΝΤΡΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ - ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΣΑΤΣΟΥ)
- Αποκλεισμός και διακρίσεις των ατόμων με αναπηρία στο εκπαιδευτικό σύστημα: Ο εντοπισμός και η τεκμηρίωση της άνισης μεταχείρισης των ατόμων με αναπηρία από το εκπαιδευτικό σύστημα όλων των βαθμίδων. Προτάσεις μέτρων πολιτικής για την αντιμετώπισή τους (Ανάδοχος: ΚΕΝΤΡΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ - ΙΔΡΥΜΑ ΤΣΑΤΣΟΥ)
- Νέες τεχνολογίες και άτομα με αναπηρία: Προσδιορισμός των ευκαιριών και απειλών των ΑμεΑ από τις ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία (Ανάδοχος: ATHENS NETWORK OF COLLABORATION EXPERTS - ANCE)
4. Δράσεις Δημοσιότητας
- ενημερωτικό υλικό: τρίπτυχο έντυπο, αφίσα, banner
- ημερίδες, (20 ημερίδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις: φωτογραφικό υλικό και 3 βίντεο: 1 , 2 , 3 )
- τρία ντοκιμαντέρ: 1 , 2 , 3
- ραδιοφωνικό μήνυμα
- τηλεοπτικό μήνυμα
5. Εξωτερική Αξιολόγηση
Το έργο της εξωτερικής αξιολόγησης απέβλεπε να συλλέξει και να αναλύσει το σύνολο των συντελεστών, παραμέτρων και πεδίων της Πράξης «Προγράμματα Διά Βίου Μάθησης για την Αναπηρία Α.Π. 7,8,9» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που υλοποίησε η Ε.Σ.Α.μεΑ. Ειδικότερα, η εξωτερική αξιολόγηση απέβλεπε να συλλέξει και να αναλύσει τις απόψεις όλων των εμπλεκομένων, δηλαδή των εκπαιδευτών, των εκπαιδευομένων, του επιστημονικού και διοικητικού προσωπικού, καθώς και όλα τα δεδομένα, που αφορούν στο σχεδιασμό, στις διαδικασίες, στην υλοποίηση και στα αποτελέσματα των προγραμμάτων διά βίου εκπαίδευσης για τα άτομα με αναπηρία.
Η Πράξη «Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης για την Αναπηρία - Α.Π. 7,8,9» υλοποιήθηκε μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και εθνικών πόρων.

- Εγχειρίδιο Εκπαιδευομένου, Σχεδιασμός Πολιτικής σε Θέματα Αναπηρίας (Νο 1), Επιμέλεια Ανθής Χατζηπέτρου (2014)
- Εγχειρίδιο Εκπαιδευτή Ενηλίκων: Σχεδιασμός πολιτικής σε θέματα αναπηρίας (Νο 8), της Ανθής Χατζηπέτρου (2013)
- Εκπαιδευτικό εγχειρίδιο: Σχεδιάζοντας στην πράξη τη νέα πολιτική για την Αναπηρία - Πρακτικά εργαλεία (Νο 7), του Ευάγγελου Νικολαΐδη (2013)
- Εκπαιδευτικό εγχειρίδιο: Ηλεκτρονική Προσβασιμότητα και Αναπηρία (Νο 6), του Ιωάννη Μπασδέκη (2013)
- Εκπαιδευτικό εγχειρίδιο: Υγεία-Πρόνοια και Αναπηρία (Νο 5), του Νίκου Παπαχριστόπουλου (2013)
- Εκπαιδευτικό εγχειρίδιο: Προσβασιμότητα και Αναπηρία (Νο 4), της Μαρίλυς Χριστοφή (2013)
- Εκπαιδευτικό εγχειρίδιο: Εκπαίδευση και Αναπηρία (Νο 3), του Σπυρίδωνα Γεώργιου Σούλη (2013)
- Εκπαιδευτικό εγχειρίδιο: Εργασία - Απασχόληση και Αναπηρία (Νο 2), του Δημήτρη Λογαρά (2013)
- Εγχειρίδια για την εκπαίδευση αιρετών στελεχών και εργαζομένων του αναπηρικού κινήματος στον σχεδιασμό πολιτικής για θέματα αναπηρίας (2013-14)
- Ενημερωτικό υλικό Πράξης: «Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης για την Αναπηρία - Α.Π. 7,8,9» (2016)
- Τεύχος 1 του Newsletter της ΕΣΑμεΑ για το Πρόγραμμα Εξειδίκευσης Αιρετών Στελεχών και Εργαζομένων του Αναπηρικού κινήματος στο σχεδιασμό πολιτικής για Θέματα Αναπηρίας
- Τεύχος 2 του Newsletter της ΕΣΑμεΑ για το Πρόγραμμα Εξειδίκευσης Αιρετών Στελεχών και Εργαζομένων του Αναπηρικού κινήματος στο σχεδιασμό πολιτικής για Θέματα Αναπηρίας
- Τεύχος 3 του Newsletter της ΕΣΑμεΑ για το Πρόγραμμα Εξειδίκευσης Αιρετών Στελεχών και Εργαζομένων του Αναπηρικού κινήματος στο σχεδιασμό πολιτικής για Θέματα Αναπηρίας
- Τεύχος 4 του Newsletter της ΕΣΑμεΑ για το Πρόγραμμα Εξειδίκευσης Αιρετών Στελεχών και Εργαζομένων του Αναπηρικού κινήματος στο σχεδιασμό πολιτικής για Θέματα Αναπηρίας
- Τεύχος 5 του Newsletter της ΕΣΑμεΑ για το Πρόγραμμα Εξειδίκευσης Αιρετών Στελεχών και Εργαζομένων του Αναπηρικού κινήματος στο σχεδιασμό πολιτικής για Θέματα Αναπηρίας
- Τεύχος 6 του Newsletter της ΕΣΑμεΑ για το Πρόγραμμα Εξειδίκευσης Αιρετών Στελεχών και Εργαζομένων του Αναπηρικού κινήματος στο σχεδιασμό πολιτικής για Θέματα Αναπηρίας
- Τεύχος 7 του Newsletter της ΕΣΑμεΑ για το Πρόγραμμα Εξειδίκευσης Αιρετών Στελεχών και Εργαζομένων του Αναπηρικού κινήματος στο σχεδιασμό πολιτικής για Θέματα Αναπηρίας
- Τεύχος 8 του Newsletter της ΕΣΑμεΑ για το Πρόγραμμα Εξειδίκευσης Αιρετών Στελεχών και Εργαζομένων του Αναπηρικού κινήματος στο σχεδιασμό πολιτικής για Θέματα Αναπηρίας
- Μελέτη για τις νέες τεχνολογίες και τα άτομα με αναπηρία: Προσδιορισμός των ευκαιριών και απειλών των ΑμεΑ από τις ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία (2014)
- Μελέτη: Διακρίσεις και εμπόδια για τα άτομα με αναπηρία στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και μεταλυκειακή εκπαίδευση (2014)
- Μελέτη: Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών ατόμων με αναπηρία που διαβιούν στα ιδρύματα και σε δομές κοινωνικής φροντίδας (2014)
- Μελέτη: Διακρίσεις και εμπόδια στην επαγγελματική αποκατάσταση των ατόμων με αναπηρία αποφοίτων ΑΕΙ (2014)
- Μελέτη Αξιολόγησης της Πράξης «Προγράμματα Διά Βίου Μάθησης για την Αναπηρία Α.Π. 7,8,9» (2015)
- Ηχητικό: Ραδιοφωνικό μήνυμα στο πλαίσιο του Έργου «Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης για την Αναπηρία, Α.Π. 7, 8, 9»
- Βίντεο: Τηλεοπτικό μήνυμα στο πλαίσιο του Έργου «Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης για την Αναπηρία, Α.Π. 7, 8, 9»
- Φωτογραφίες και βίντεο από την ημερίδα της ΕΣΑμεΑ «Δια Βίου Εκπαίδευση και Αναπηρία»
- Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης για την Αναπηρία, Α.Π. 7, 8, 9 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ
- Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος Εξωτερικών Συνεργατών για την Πράξη «Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης για την Αναπηρία-ΑΠ 7,8,9»
- Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος Εξωτερικών Συνεργατών για την Πράξη «Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης για την Αναπηρία-ΑΠ 7,8,9»
- Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος διοικητικών συντονιστών εκπαιδευτικών τμημάτων της Δράσης 5 «Πρόγραμμα ΔΒΜ ατόμων με βαριές αναπηρίες και πολλαπλές ανάγκες εξάρτησης σε κοινωνικές δεξιότητες» της Πράξης «Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης για την Αναπηρία - ΑΠ 7,8,9»
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΑΠ 7,8,9»
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΑΠ 7,8,9»
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ – Α.Π. 7,8,9» ΥΠΟΕΡΓΟ 1 ΔΡΑΣΗ 1
- Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Εκπαιδευτές για την Πράξη «Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης για την Αναπηρία - Απ 7,8,9»
- Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Εκπαιδευτές για την Πράξη «Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης για την Αναπηρία - Απ 7,8,9»
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΩΝ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΙΡΕΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ (ΥΠΟΕΡΓΟ 1 ΔΡΑΣΗ 1 ) ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ»
- Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας αιτήσεων εκπαιδευτών στο πλαίσιο του Υποέργου 1, Δράση 5 της Πράξης «Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης για την Αναπηρία - ΑΠ 7,8,9» μέχρι την Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΧΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ « ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΑΠ 7,8,9»
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΧΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ – Α.Π. 7,8,9» ΥΠΟΕΡΓΟ 1 ΔΡΑΣΗ 1
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΩΝ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Α.Π.7,8,9» ΥΠΟΕΡΓΟ 1 ΔΡΑΣΗ 2
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΡΟΔΟΣ (ΥΠΟΕΡΓΟ 1 ΔΡΑΣΗ 2) ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Α.Π. 7,8,9»
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΑΠ 7,8,9»
- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ (ΥΠΟΕΡΓΟ 1 ΔΡΑΣΗ 2) ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Α.Π. 7,8,9»
- Ανακοίνωση για μία θέση Συντονιστή, Διερμηνέων Νοηματικής Γλώσσας και 10 Εκπαιδευομένων στο Πρόγραμμα Εξειδίκευσης αιρετών στελεχών και εργαζομένων του αναπηρικού κινήματος στη Λάρισα
- Ανακοίνωση για μία θέση Συντονιστή, Διερμηνέων Νοηματικής Γλώσσας και 10 Εκπαιδευομένων στο Πρόγραμμα Εξειδίκευσης αιρετών στελεχών και εργαζομένων του αναπηρικού κινήματος στη Ρόδο
- Εγχειρίδιο Εκπαιδευτή Ενηλίκων, των Σούλη, Φωτιάδου και Χριστοδούλου (2014)