Προβλήματα προσβασιμότητας στη φόρτιση των καρτών

Παράλληλα, η ΕΣΑμεΑ καλεί τον ΟΑΣΑ και το Υπουργείο Μεταφορών να επιλύσουν τα προβλήματα προσβασιμότητας που έχουν καταγγελθεί στις υπηρεσίες της, ώστε να μπορέσουν όλοι οι δικαιούχοι να εξυπηρετηθούν ταυτόχρονα. Ήδη ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών απευθύνει έγγραφο προς τον ΟΑΣΑ όπου επισημαίνει τα εξής:
- Σχετικά με την έκδοση της προσωποποιημένης κάρτας η ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ δεν είναι προσβάσιμη και λειτουργική για τα άτομα με πρόβλημα όρασης
- Η πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ για την ενεργοποίηση της προσωποποιημένης κάρτας επίσης δεν είναι προσβάσιμη, με αποτέλεσμα ένα άτομο με πρόβλημα όρασης να μη μπορεί να πραγματοποιεί μόνο του την ενεργοποίηση της κάρτας
- Στο τελευταίο στάδιο της μηνιαίας φόρτισης της προσωποποιημένης κάρτας, σε περίπτωση που δεν υπάρχει βοήθεια από τρίτο άτομο, δεν είναι εφικτή η πραγματοποίηση της φόρτισης από το δικαιούχο, καθώς τα αυτόματα εκδοτήρια λειτουργούν αποκλειστικά με οθόνες αφής.
- Επειδή δεν είναι εφικτό ένα άτομο με πρόβλημα όρασης να έχει πάντα συνοδό, θα πρέπει να εξυπηρετούν οι υπάλληλοι των εκδοτηρίων σε όλα τα μέσα των αστικών συγκοινωνιών, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η φόρτιση

Διάδωσέ το
Συνημμένα αρχεία
Χρησιμοποιούμε cookies σε αυτόν τον ιστότοπο για την εξατομίκευση του περιεχομένου και την ανάλυση την επισκεψιμότητας. Παρακαλούμε, αποφασίστε εάν επιθυμείτε την αποδοχή των cookies στην ιστοσελίδα μας.