Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, μεταξύ άλλων, συζητήθηκαν τα εξής:
-Γενικά θέματα προσβασιμότητας υποδομών, εξοπλισμού κ.α.
-Θέματα εξυπηρέτησης ατόμων με αναπηρία επί του εδάφους (θέσεις στάσης/ στάθμευσης αναπηρικών οχημάτων ή/και οχημάτων που μεταφέρουν άτομο με αναπηρία, ειδική υπηρεσία εξυπηρέτησης - εξυπηρέτηση τυφλών/κωφών ατόμων - ατόμων με σκύλους συνοδούς, εξυπηρέτηση αφικνούμενων επιβατών με αναπηρία με καθυστέρηση, επιβάτες με μη εμφανείς αναπηρίες, διαχείριση εξοπλισμού/βοηθημάτων επιβατών με αναπηρία κ.λπ.),
-Θέματα εξυπηρέτησης ατόμων με αναπηρία στο αεροσκάφος (χρόνος επιβίβασης/αποβίβασης, θέση, ενημέρωση κ.λπ.),
-Θέματα ενημέρωσης/επικοινωνίας/εκπαίδευσης προσωπικού (προσβασιμότητα ιστοσελίδων, ενημέρωση επιβατών με αναπηρία για τα δικαιώματά τους, διαδικασίες καταγγελίας κ.λπ.).
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αποφασίστηκε αφενός η διοργάνωση συνάντησης με εκπροσώπους των εθνικών αεροπορικών εταιριών και τους παρόχους επίγειας εξυπηρέτησης, αφετέρου η σταθερή συνεργασία της Ε.Σ.Α. μεΑ. με την Fraport, η οποία έχει αναλάβει τη συντήρηση, λειτουργία, διαχείριση, βελτίωση και ανάπτυξη 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας για τα επόμενα 40 χρόνια. Με το Ελ. Βενιζέλος και την ΥΠΑ η ΕΣΑμεΑ ήδη συνεργάζεται.
Η ΕΣΑμεΑ καλεί κάθε άτομο με αναπηρία που έχει αντιμετωπίσει κάποιου είδους πρόβλημα κατά τις αεροπορικές του μετακινήσεις, να στείλει αναφορά στο email: esaea@otenet.gr
Συνάντηση για ζητήματα των ΑμεΑ στις αεροπορικές μεταφορές
Διάδωσέ το
Συνημμένα αρχεία